Selasa, 12 Mei 2015

Melancong Percuma ke Africa Selatan dengan Takaful

DMCA.com Protection Status
 Imtiyaz Consultancy adalah agensi berdaftar dan Top Agency AIA Public Takaful Berhad
Imtiyaz Consultancy AIA Public Takaful

Melancong Percuma bersama Syarikat Takaful?

South Africa. Afrika Selatan. Bila disebut negara ini, ramai akan mengaitkan tentang keindahan alam semulajadinya terutama Safari di Afrika Selatan.

Bendera Afrika Selatan
Bendera Afrika Selatan

South Africa adalah tempat yang ingin saya lawati sejak dari kecil. Mungkin kerana tarikan Safarinya yang memiliki banyak haiwan-haiwan yang ekslusif seperti singa afrika, gajah afrika dan lain-lain. Selama ini saya hanya mampu melihatnya di dalam TV sahaja. Tapi kali ini, hadiah sejak menyertai Syarikat Takaful, saya berpeluang ke sana pada 13 - 19 May 2015 ini. Dan nak lagi best, semua perbelanjaan ditanggung oleh Syarikat Takaful.

Cita-cita ingin ke Safari Afrika Selatan menjadi kenyataan dengan AIA Public Takaful
Cita-cita untuk melihat safari Afrika Selatan dengan mata sendiri menjadi kenyataan
Bagaimanapun, Afrika Selatan bukan sahaja terkenal dengan Safarinya. Keindahan alam semulajadinya juga amat memukau.

Pemandangan Indah alam semulajadi Afrika Selatan
Pemandangan Indah alam semulajadi Afrika Selatan
Dari 13 - 19 May 2015 ini saya akan berkampung di Capetown, South Afrika bersama-sama qualifier.


Capetown. Tempat yang akan saya lawati selama hampir seminggu.
Capetown, South Africa

Apa lagi yang menarik boleh dilawati di Capetown? Antaranya adalah Bokap iaitu perkampungan Melayu Afrika Selatan dan pusat perkembangan Islam di Afrika Selatan. Bokap amat terkenal dengan karakter rumah-rumahnya yang berwarna warni dan ceria. 

Bokap : Penempatan orang Melayu Capetown.

Peluang untuk berada di Afrika Selatan ini memang amat sukar untuk digambarkan. Kerana selama ini 10 tahun saya bekerja makan gaji, apa yang saya boleh dapat dari syarikat tempat saya bekerja hanya lah Anuual Dinner sahaja. Dan bonus pun kejap ada, tetapi kebanyakkan masa memang takde :D

Tetapi di dengan bisnes Takaful, Bonus punya la banyak. Setiap 3 bulan dapat bonus!! Ditambah lagi bonus-bonus tambahan lain sehingga kadang-kadang tak sempat nak kira bonus :). Aktiviti tahunan melancong ke sana sini! Bukan Annual Dinner di hotel di Malaysia tapi seluruh dunia!!


Ingin tau lebih lanjut tentang peluang kerjaya idaman Takaful? Anda boleh hubungi saya di 0193330342 atau email reduanhanif@gmail.com atau isi form di SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan